「新規会員登録」をクリックします。 フォームにメールアドレス、パスワード、確認用パスワードを入力し、利用規約に同意して「新規会員登録」をクリックします。 新規会員登録が成功すると、Tinyko から招待メールが届きます。
パスワードはTinykoに登録されているメールアドレスに送信されます。 次の手順を実行します:
- https://www.tinyko.jp/にアクセスし、「ログイン」をクリックします。
- をクリックします。 リンク。 [パスワードをお忘れですか?]
-メールアドレスを入力し、「新しいパスワードをメールで送信」をクリックします。
- Tinyko からパスワードをリセットするためのメールが送信されます。 必要に応じて以降の手順に従ってください。
- Tinykoにログインできるようになります。
はい、パスワードでは大文字と小文字が区別されます。 パスワードの長さは 128 文字です。 特殊文字、数字、アルファベット、スペースを含めることができます。
Tinyko は、お客様のご興味ありそうな電子メール ニュースレターやその他の情報を随時送信します。 これらを取得したくない場合は、customercare@tinyko.com に電子メールを送信し、メーリング リストから削除するようリクエストしてください。 変更が有効になるまで 7 ~ 10 営業日かかります。
または
ユーザーは、購読時に受信したメールを通じてサービスの購読を解除できます。
Tinyko アカウントをキャンセルしたい場合は、customercare@tinyko.com までご連絡ください。
アカウントにログインし、「マイアカウント」タブに移動します。 「会員情報」をクリックします。 必要な情報を更新し、「保存」をクリックします。 変更内容が更新されます。
新規登録の特典は、Tinyko から受信するウェルカム メールに記載されています。 これは、Web サイトのオファーセクションで利用できる特典とは異なります。 それでもメールが届かない場合は、カスタマー サポート チームoffersまでご連絡ください。 customercare@tinyko.com.
Yes, All products can be designed on a mobile.
一般的に、最新モデルのデジタル カメラで撮影されたほとんどの写真が適しています。 携帯電話の写真は解像度が高くないと適さない場合があります。 高品質の印刷には、少なくとも 300dpi の画像を使用する必要があります。 大まかなガイドラインとして、キーホルダーやマグカップなどの小さな商品には少なくとも 4 MB の画像を使用する必要がありますが、ポスターやキャンバスなどの大きな商品には少なくとも 10 MB 以上が必要になる場合があります。 使用されている画像の解像度が低い場合は、赤い三角形のアラートが表示されます。 カートに追加する前にデザインをご確認ください。
"JPEG (.jpg、.jpeg) および PNG 注: Tinyko にアップロードすると、実際にはコピーのみがアカウントに配置されます。 元のデジタル写真はコンピュータ上にそのまま残ります。"
ファイル名がドットと 3 文字または 4 文字の拡張子 (.jpg、.zip など) で終わっていない場合は、ファイル名の末尾にあるファイル拡張子を非表示にするようにコンピューターが設定されている可能性があります。 この設定は簡単に変更できます。 Windows NT を搭載した PC の場合: コンピュータのデスクトップから [スタート] をクリックし、右側のメニューから [コントロール パネル] を選択します。 「フォルダーオプション」をダブルクリックします。 ウィンドウの上部にある「表示」タブをクリックします。 「既知のファイルタイプの拡張子を非表示にする」というラベルの付いたボックスのチェックを外し、「OK」ボタンをクリックして変更を確認します。 すべてのファイル名の末尾にファイル拡張子が表示されるはずです。 注: 古い Windows オペレーティング システムを使用している場合、これらの手順は若干異なる場合があります。 Mac の場合: ブラウザ ウィンドウの上部にある [Finder] ドロップダウン メニューをクリックします。 「設定」を選択します。 次のウィンドウで、「詳細」アイコンを選択します。 「すべてのファイル名拡張子を表示」の横にあるチェックボックスをオンにします。 注: 古い Mac オペレーティング システムを使用している場合、これらの手順は若干異なる場合があります。
"Facebookから写真をインポートするには 「マイフォト」をクリックします。 「Facebook」アイコンが表示されるので、それをクリックします。 Facebook Web サイトがポップアップ ウィンドウで開きます。 Facebook のログイン詳細を使用してログインします。 ログインに成功したら、Facebook アカウントのアルバムから写真を選択します。 写真をデザイン領域にドラッグ アンド ドロップします。製品のデザインを続けます。 注: 一部のブラウザでは、ポップアップ ウィンドウが制限される場合があります。 この場合、[ブロックされたポップアップを許可する] または関連するブラウザ オプションを選択して、ポップアップ ウィンドウを許可します。 ポップアップを許可した後、ウィンドウを更新する必要がある場合もあります。"
写真をクリックします -表示されたツールから編集オプションを選択します
写真の数は、選択した製品とテーマによって異なります。 おすすめ: フォトブック: 基本的な 20 ページの本に最低 30 ~ 69 枚の写真 マグカップやキーホルダーなどのフォトギフト: 約 1 ~ 3 枚の写真 カレンダー: 約 12 ~ 13 枚の写真 月に約 1 枚の写真 + 表紙 ポスターとキャンバス: 基本デザインの場合は 1 枚、コラージュの場合は最大 10 枚まで ステーショナリー: 最低1枚。
いいえ、デジタル写真のアップロードは無料です。
1MB のデジタル写真ファイルをアップロードするには、約 30 ~ 40 秒かかります。 インターネット接続が高速であればあるほど、写真のアップロードにかかる時間は短くなります。
アルバムを作成するには 2 つの方法があります: 1) 「マイ アカウント」に移動し、「マイ アルバム」をクリックします。 アルバム名を入力し、「新しいアルバムを作成」をクリックします。 既存のアルバムに写真を追加することもできます。 希望のアルバムをクリックすると、アップローダー ページが表示され、いずれかのアップローダーを使用して写真をアップロードできます。 2) あるいは、製品をデザインしているときに、「写真を追加」に移動することもできます。ここでは、アルバムを作成してそこに写真をアップロードするためのアップローダーが提供されています。
実際、見た目は良くなります。 写真を印刷するときは、アカウントに保存されている写真の高解像度バージョンが使用されます。 その結果、印刷された写真は、モニターに表示されるものよりも鮮明でカラフルに見えるはずです。 高品質の印刷が行われない可能性のある写真には警告が表示されます。カート内の各写真の下にある「プレビュー」リンクをクリックして、さまざまなサイズで印刷したときにどのように表示されるかを確認できます。
画面下の「保存」ボタンをクリックします。 プロジェクトは、デザイン中に定期的に自動的に保存されることにも注意してください。
プロジェクトまたはフォト アルバムは、作成日または最終使用日から 30 日間保存されます。
デザインをプレビューした後、注文に進む前にデザインを確認して承認する必要があります。 「カートに追加」をクリックすると、デザインがショッピングカートに追加されます。 内容をご確認の上、ご購入手続き・お支払いをお願いいたします。 ご注文を確認する当社からのメールが届きます。
ログインして、「マイアカウント」タブをクリックします。 [マイ アカウント] には、過去のプロジェクトを表示できる [マイ プロジェクト] というオプションがあります。 プロジェクトは、最終使用日から 30 日間のみ保存されます。 プロジェクトを保存しておくには、30 日間の有効期限が切れる前にプロジェクトと写真にアクセスする必要があります。
編集できるのは、カートにまだ追加されていないプロジェクトのみです。 プロジェクトをカートに追加すると、編集できなくなります。 デザインを変更したい場合は、プロジェクトを「複製」して編集できます。 この複製されたプロジェクトを再度カートに追加すると、新しいアイテムとしてショッピング カートに追加され、前のアイテムは置き換えられたり削除されたりしないことに注意してください (必要に応じてショッピング カートから削除できます)。
「マイアカウント」の下の「マイプロジェクト」に移動できます。 すべてのプロジェクトがリストされます。 プロジェクトの複製アイコンをクリックしてプロジェクトを複製します。 カートに追加する前に編集してください。
製品テーマ ページから、テーマ ページの下にある [自分でデザイン] リンクをクリックします。 デザインツールにリダイレクトされます。 さまざまな背景、クリップアート、境界線などを使用して、独自のデザインをカスタマイズして作成します。
写真のサイズを変更するには、デザイン領域でそれぞれの写真を選択し、「画像とテキスト編集」オプションで、それぞれのコントロールを使用して画像を拡大縮小します。
Web サイトにログインし、ページ上部のショッピング カートのリンクをクリックします。 カートに追加されてまだチェックアウトされていない注文がショッピング カートに表示されます。
はい。 ショッピング カートに入れた後、必要な数量を編集し、[数量を更新] ボタンをクリックします。
はい。 ショッピングカート内で、削除したい商品の「削除」ボタンをクリックしてください。
Tinyko は以下の支払い方法をサポートしています: Pay Pal (VISA、MasterCard、DISCOVER、AMEX、eCHECK、PayPal を含む)
はい。 ウェブサイト上で支払いが成功すると通知が届きます。 ほとんどの場合、銀行からも SMS が送信されます。
すべてのご注文は宅配便または郵便で発送されます。
はい。 ご注文は日本のどこにでも発送できます。 チェックアウト時に商品の発送先住所を入力する必要があります。 送料は別途かかります。 配送料は、住所を入力すると自動的に計算されます。または、「クリックして配送料を計算する」ボタンを使用して手動で更新することもできます。
「注文の追跡」をクリックして、注文のステータス更新を取得します。 行ったすべての注文のリストが表示されます。 追跡したい注文番号をクリックして詳細を表示します
取引が成功すると注文の詳細が表示され、確認メールも送信されます。
当施設からお届け先の住所までのご注文の到着予定時間は次の通りです:
5〜11日以内。
注:日数は営業日であり、見積もりのみです。
カートに入れた後はデザインを変更することはできません。 カートに追加する前に、必ずすべてのデザインを「プレビュー」して「確認」してください。 ただし、「チェックアウト」する前に、ショッピング カートから注文を削除し、別の注文を行うことはできます。 ショッピングカートをチェックアウトすると、注文は自動的に生産に送信されるため、キャンセルすることはできません。
ご注文を受け取り、製品に欠陥があることに気づいたら、すぐに写真を撮って、customercare@tinyko.com までメールでご連絡ください。 弊社のカスタマーサービスチームがメールを受信次第、ご連絡させていただきます。 返品先住所への返送をお願いする場合がございます。 交換の対象となるには、製品到着後 10 日以内に苦情を提出する必要があることに注意してください。
開封前に荷物の写真を撮ってください。 次に、荷物の中の商品も破損していないか確認してください。 荷物の中も破損していたの場合は、商品の写真も撮ってください。 荷物(破損している場合は製品)の写真を宅配便受領書の詳細とともに、customercare@tinyko.com まで電子メールでお送りください。 弊社のカスタマーサービスチームがご連絡させていただきます。 返品先住所への返送をお願いする場合がございます。 返金を受けるには、商品到着後 10 日以内に苦情を申し立てる必要があります。
「お問い合わせ」リンクをクリックして、苦情やフィードバックをお送りください。 私たちはお客様からのフィードバックを大切にしています。
customercare@tinyko.com までご連絡ください。
ショッピング カートのチェックアウト時にクーポン コードを引き換えることができます。 ほとんどのクーポンには有効期間があり、この期間内に引き換える必要があることに注意してください。
ご注文後のキャンセルや取り消しはできません。 お客様が注文した商品の在庫がなくなった場合、お客様にはその旨が通知され、商品が在庫から入手可能になるまで待つか注文をキャンセルするかの選択肢が与えられます。 ご注文のキャンセルの際、お客様がすでに金額を支払っている場合には、当社はその金額を全額返金するものとします。
はい、請求書は荷物と一緒にお送りします。
カスタマーケアサービスcustomercare@tinyko.comまでご連絡いただき、ご要望をお知らせください。
いいえ、ギフトラッピングのオプションはまだご利用いただけません。
はい、ご注文後 24 時間以内に、修正した住所の詳細を customercare@tinyko.com までメールでお送りいただけます。
宅配会社の詳細を customercare@tinyko.com まで送信していただければ、同じ内容について折り返しご連絡させていただきます。
プロモーション コードを入力すると、割引が適用されたことを示すメッセージが表示されます。 またレビューをクリックすると割引後の合計金額が表示されます。
新規登録特典は、Tinyko から受信するウェルカム メールに記載されています。 これは、Web サイトのオファー セクションで利用できる特典とは異なります。 それでもメールが届かない場合は、カスタマー サポート チーム (customercare@tinyko.com) までご連絡ください。
はい、スペシャルオファーやプロモーションクーポンには有効期限があります。 プロモーションクーポンは延長できません。 今月の特別特典については、 https://www.tinyko.jp/offers にアクセスしてください。
はい、ほとんどのプロモーションは譲渡可能です。 家族や友達と共有できます。 プロモーションや特典を共有できるかどうかについては、カスタマー サービス チーム customercare@tinyko.com までメールでお問い合わせください。
商品ごとの送料を確認するには、商品ページの「価格」リンクをクリックしてください。
はい、Tinyko で注文するには、当社のアカウントが必要です。 アカウントを作成するには、「新規登録」をクリックします。ユーザーがアップロードしてデザインに使用できる写真の数に制限はありません。 ただし、一度に選択してアップロードできる写真は 1 枚だけです。
購入時に無料製品を利用するには、特典で提供される仕様に基づいて無料製品をデザインし (たとえば、無料製品がマグカップの場合はマグカップをデザインします)、購入した商品と一緒にカートに追加します。 チェックアウト時にクーポンコードを適用してください。 送料無料商品につきましては別途送料がかかります。
注文詳細と品質の問題に関する詳細情報をお送りください。2営業日以内にご連絡いたします。必要に応じて製品を回収し、問題の性質に応じて交換または修理を行うか、製品を再注文するためのバウチャーを提供します。
当社ウェブサイトの配送と納期については、こちらをご参照ください。注文を追跡する
ご注文の商品が到着するまでにかかる時間を確認するには、商品ページにある「配送情報を表示」リンクをクリックしてください。

Tinyko customers can go to the INVITE option to generate a customized link which can be shared with friends or known community. Friends who click on your link and go to the Tinyko site to order and get their first order shipped will be considered as Referred Friend.

Only friends , family and community who are not already registered (new customers) on Tinyko site can use the referral link .

For every Referred Friend ( as defined above ), you will get 5 Credit Points worth 5SGD

When your Friend has clicked on your referral link and directed to the Tinyko site , registered as a Customer , Ordered any Product and the Product is shipped, then Credits gets added to the Credits section of your user account. You will receive an email notification confirming the same.

Go to My Accounts page and click on Credits.

Your Tinyko Credits displays the remaining credits. Any unused Tinyko.com balance will remain associated with your Tinyko.com account.

The Referral Credits earned will be auto-applied at 25% of the Product Value of your next order at checkout page. You may choose not to auto-apply for the order.

The Referral Credits may not be used for Taxes and Shipping prices.

The Referral Credits cannot be combined with other offers on the site for an order.

The Referral Credits can be stored upto 6 months at a maximum limit of 5000 credits and should be utilized before expiry.

The Referral Credits may not be transferred or exchanged for cash.

The Referral Credits can be used on All Products except Prints.

The Referral Credits may not be earned by creating multiple Tinyko user accounts.

The Referral Credits in separate user accounts may not be combined into one user account.

If for any reason there is a discrepancy regarding your balance of Referral Credits, please contact us.

Tinyko may require you to submit additional information in order to make a determination regarding your balance. All decisions regarding your balance will be final and at Tinyko’s sole discretion.

Referral Link should only be used for personal and non-commercial purposes and only shared with personal friends, connections that will appreciate receiving these Referral Invitations .

Referral Link should not be published or distributed where there is no reasonable basis for believing that all or most of the recipients are personal friends ( For Eg: Coupon Websites, etc ).

Referred Friends will get signup offer benefits.

The referred customer who registered the new account must be new (and not a returning or existing customer). We will determine at our sole discretion whether the customer is new to Tinyko.

The referred customer must not cancel the order prior to shipment and the order must not be returned or refunded.

If a person gets links from many Tinyko customers, he will be able to use only one link. Tinyko gives credits to the Customer whose link is used.

If any provision in these terms are held to be invalid, void, or unenforceable, such provision (or the part of it that is making it invalid, void or unenforceable) will be struck and not affect the validity of and enforceability of the remaining provisions.

Tinyko may suspend or terminate the Referral Program or a user’s ability to participate in the Referral Program at any time for any reason.

Tinyko reserves the right to suspend accounts or remove Travel Credits if we notice any activity that we believe is abusive, fraudulent, or in violation of the Tinyko Terms and conditions of Service. Tinyko reserve the right to review and investigate all referral activities and to suspend accounts or modify referrals at our sole discretion as deemed fair and appropriate.

The number of Credit Points for each Referred Friend , the usage percentage for Product Order, the maximum limit and the Validity can change from time to time. If there is a change then the terms applied will be same as at the time of generating the Referral link.

We can update these terms at any time without prior notice. If we modify these terms, we will post the modification on the Tinyko.com Referral Page, which are effective upon posting. Continued participation in the Referral Program after any modification shall constitute consent to such modification.

Account
Click on SIGN UP. Enter your email id, password and confirm password in the form, accept T & C and click on 'Signup'. Once your sign up is successful you will receive a welcome mail from Tinyko.
Your password is sent to the email address registered with Tinyko. Follow these steps:
- Go to https://www.tinyko.com.hk/ and click on login.
- Click the 'Forgot your password?' link.
- Enter your email address and click 'E-mail New Password'.
- Tinyko will send you an email to reset the password. Follow the further procedure accordingly.
- You can now log in to Tinyko.
はい、パスワードでは大文字と小文字が区別されます。 パスワードの長さは 128 文字です。 特殊文字、数字、アルファベット、スペースを含めることができます。
Tinyko は、お客様のご興味ありそうな電子メール ニュースレターやその他の情報を随時送信します。 これらを取得したくない場合は、customercare@tinyko.comに電子メールを送信し、メーリング リストから削除するようリクエストしてください。 変更が有効になるまで 7 ~ 10 営業日かかります。
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ユーザーは、購読時に受信したメールを通じてサービスの購読を解除できます。
Tinyko アカウントをキャンセルしたい場合は、customercare@tinyko.com までご連絡ください。
アカウントにログインし、「マイアカウント」タブに移動します。 「会員情報」をクリックします。 必要な情報を更新し、「保存」をクリックします。 変更内容が更新されます。
新規登録の特典は、Tinyko から受信するウェルカム メールに記載されています。 これは、Web サイトのオファーセクションで利用できる特典とは異なります。 それでもメールが届かない場合は、カスタマー サポート チーム customercare@tinyko.comまでご連絡ください。
Pre-Requisite
Yes,all products ca be designed on a mobile.
Designing
Generally, most photos taken on latest models of digital cameras are suitable. Mobile phone photos may be unsuitable unless resolution is high. Images of at least 300dpi should be used for good quality print. As a rough guideline, images of at least 4MB should be used for smaller products like keychains and mugs, while larger products like posters and canvases may require at least 10MB and above. You will be alerted with a red triangular alert if the image used is of a low resolution. Kindly verify your design before adding to cart.
JPEG (.jpg, .jpeg) and PNG NOTE: Whenever you upload to Tinyko, only a copy is actually placed in your account. Your original digital photo remains unchanged on your computer.
If the names of your files do not end with a dot and a three- or four-letter extension (.jpg, .zip, etc.), your computer may be set to hide file extensions at the end of file names. This setting is easy to change: On a PC with Windows NT: From your computer desktop, click 'Start' and select 'Control Panel' from the menu on the right. Double click 'Folder Options'. Click on the 'View' tab at the top of the window. Uncheck the box labeled 'Hide extensions for known file types' and click on the 'OK' button to confirm your change. You should now see the file extensions at the end of all file names. NOTE: These steps may vary slightly if you have an older Windows operating system. On a Mac: Click on the 'Finder' drop-down menu at the top of your browser window. Select 'Preferences'. In the next window, select the 'Advanced' icon. Check the box next to 'Show all filename extensions'. NOTE: These steps may vary slightly if you have an older Mac operating system.top.
Inorder to import photos from Facebook -Click on "My Photos" -The "Facebook" icon will be displayed, click on the same. -The Facebook website will open in a pop-up window. Login using your Facebook login details. -After successful login, select photos from album in your Facebook account. -Drag and drop the photos into the designing area - Continue designing your product Note: At times some browsers may restrict a pop-up window. In this case select "Allow blocked pop-up" or any relevant browser option to allow the pop-up window. You may also have to refresh the window after allowing the pop-up.
-Click on the photo -Select the editing option from tools displayed
The number of photos varies depending on product and themes selected. Recommended: Photobooks: min 30-69 photos for a basic 20-page book Photogifts like Mugs and Keychains: about 1-3 photos Calendars: about 12-13, min. about 1 photo per month + cover Posters and Canvases: 1 photo for basic design, up to 10 photos for collages Stationery: min. about 1 photo.
No. Uploading digital photos is free !
It will take approximately 30-40 seconds to upload a 1MB digital photo file. The faster your Internet connection, the less time it will take to upload your photos.
There are two ways to create an Album: 1) Go to "My Account",click on "My Albums". Enter an Album Name and click on ""Create New Album"". You may also add photos to any of your existing albums. Click on your desired album and this will take you to the uploader page wherein you can use either our uploader to upload your photographs. 2)Alternatively, when you are designing a product, you can go to ""Add Photos"", here we provide a uploader for you to create your albums and upload photographs into it.
Actually, they will look better. When we print your photos, we use the high-resolution versions of the photos stored with your account. As a result, your printed photos should appear cleaner and more colourful than what you see on your monitor. We will display a warning for any photo that may not produce a good quality print, and you can click the 'Preview' link under each photo in your cart to see how it will appear when printed in different sizes.
Click the "Save" button below on the screen. Note that your project will also be automatically saved at regular intervals while you are designing.
Your projects or photo albums are stored only for 30 days from the date of creation/last usage.
After previewing your design, you will need to verify and approve your design before proceeding to order. Click "Add to cart", your design will be added to your shopping cart. After checking the details you can check out and make payment. You will receive an email from us confirming your order.
You can log in and click on My Account tab. Under My Account there is an option called My Project where you can view your past projects. You projects are only stored for 30 days from the last date of use. You will need to access the projects and photos before the 30 days expiry to keep the projects stored.
You can only edit the projects which are not already added to the cart. Once you add the project to cart cannot be edited. If you wish to change the design, you may 'Duplicate' the project and edit upon it. Note that when you add this duplicated project to cart again, it will be added as a new item to your shopping cart and will not replace/remove the previous item (which can be removed from the shopping cart if needed).
You can go to My Projects under My Account. All your projects will be listed. Duplicate the project by clicking on the duplicate icon against the project. Edit it before you add it to cart.
From the product themes page, click on the link 'Design yourself' given below on the themes page. You will be redirected to the design tool. Use various backgrounds, clip arts , borders etc to customize and create your own design.
In-order to resize a photo, select the respective photo in the design area and under the "IMAGE & TEXT EDITING" options scale the image using the respective control
There is no restriction on size of the photo. However, the user has to upload photos of a good resolution(atleast 300dpi) for a good quality output.
There is no restriction on the number of photos that the user can upload and use in the design. However, selection and upload of only one photo at a time is allowed.
Ordering
Login to the website and click the shopping cart link on top part of the page. Your orders that were added to the cart and not yet checked out will be shown in the shopping cart.
Yes. Once in the shopping cart you can edit the quantity needed and click the Update Quantity button.
Yes. In the shopping cart,click the REMOVE button for the item you would like to delete.
Tinyko supports the following Payment methods : Pay Pal (Includes VISA, MasterCard, DISCOVER, AMEX, eCHECK, PayPal)
Yes. You will be notified if your payment is successful on the website. In most cases your bank will also send an sms.
All orders are shipped, by courier or via the post.
Yes. Your order can be shipped anywhere in Hong Kong. You need to enter the address where the product is to be shipped during your check out. Shipping charges will be extra. Shipping rates are generated automatically when you enter your address or may be updated manually with the 'click to calculate shipping' button.
Click on Track Orders to get a status update of your orders. You will see the list of all orders you have placed. Click on the order number that you want to track, to see the details
You will see the details of your order upon successful transaction, and a confirmation email will also be sent to you.
The estimated time to deliver your order from our facility to your destination address is as follows:
Within 5-11 days.
Note: Number of days refers to business days and estimate only.
Send us your order details immediately after placing order. The order can be cancelled or edited only if it hasn't gone into production. Once the order is printed, it is not possible to make changes or ask for a refund. In case of editing required, you can make the changes and re-order the product with the help of a voucher provided by us. Refund is provided in the form of a voucher/store credit equivalent to the amount spent.
Send us the order details along with photos of the damaged product and any other relevant information. We will analyze and accordingly inform you about pick-up of the damaged product and provide a replacement.
Kindly take a photo of the parcel before opening it. Then check if the product inside the parcel is damaged too. If yes, take a photo of the product as well. Email us the photo of the parcel (and product if damaged) together with the details of the courier acknowledgment receipt at customercare@tinyko.com. Our customer service team will be in contact with you. You may be requested to send the order back to the return address. A complaint needs to be made within 10 days of receipt of the product in order to avail the refund.
Click on Contact Us link and send us your complaint or feedback. We love feedback from our customers.
You may contact us at customercare@tinyko.com
You can redeem your promo / coupon code at the shopping cart checkout. --Please note that most promotions have validity period and need to be redeemed with this period.
Orders once placed cannot be cancelled or withdrawn. When the Goods ordered by you are not available from stock, You shall be notified and given the option to either wait until the Goods are available from stock or cancel the order. Upon such cancellation of your Orders, we shall make the repayment in full the amount, if the amount is already paid by you.
Yes, an invoice will be sent to you along with the parcel.
Kindly contact our customer care service at customercare@tinyko.com and tell us about your requirement.
No, gift wrapping option is not yet available with us.
Yes, you can mail us your revised address details at customercare@tinyko.com within 24 hours of placing the order.
You can send the details of your courier company to us at customercare@tinyko.com and we shall get back to you about the same.
Once you enter the promo code, you will get a message stating that the discount has been applied. Also after clicking review order discounted total price will be displayed.
In this case kindly contact us at customercare@tinyko.com. allowed.
You will receive your sign up offer in the welcome email that you receive from Tinyko. This is different from the offers that are available on the website in the offers section. If you have still not received your email, please contact our customer support team at customercare@tinyko.com.
Yes, special offers and promotions have an expiry date. The promotions cannot be extended. Visit https://www.tinyko.com.hk/offers for the special offers of the month.
Yes, most of the promotions are transferable. You can share it with your family and friends. For conforming whether you can share the promotion or offer, kindly mail our customer service team at customercare@tinyko.com
For viewing product wise shipping cost, click on 'Pricing' link on the product page.
Yes, in order to place an order on Tinyko,you need to have an account with us. To create an account click on 'Signup'. There is no restriction on the number of photos that the user can upload and use in the design. However, selection and upload of only one photo at a time is allowed.
To avail the free product on your purchase, design the free product based on the specifications provided in the offer (for e.g. if your free product is a mug, then design the mug) and add it to the cart along with your purchased item. On checkout apply your coupon code. Shipping charges are applicable for the free product.
No, unlike the other product projects, currently Tinyko provides no options to save a Mobile case project.
To view the shipping information, check the link "Shipping Information" on the respective product page.To avail the free product on your purchase, design the free product based on the specifications provided in the offer (for e.g. if your free product is a mug, then design the mug) and add it to the cart along with your purchased item. On checkout apply your coupon code. Shipping charges are applicable for the free product.
Tinyko makes available, many a attractive Offers to the users regularly, right from the time of Signup. We send regular offer mails to our users who have subscribed to the Newsletter. Also, offers are mentioned on the Tinyko Offers page.
Send us the order details along with more information on the quality issue and we will get back to you within 2 business days. If required we will pick-up the product and will either replace/repair depending on the nature of the issue or provide a voucher to reorder the product.
Delivery
Please refer to our shipping and delivery times on our website here.
To view the time taken for your order to arrive, click on 'view shipping information' link given on product page.
Refer & Earn

Tinyko customers can go to the INVITE option to generate a customized link which can be shared with friends or known community. Friends who click on your link and go to the Tinyko site to order and get their first order shipped will be considered as Referred Friend.

Only friends , family and community who are not already registered (new customers) on Tinyko site can use the referral link .

For every Referred Friend ( as defined above ), you will get 5 Credit Points worth 5SGD .

When your Friend has clicked on your referral link and directed to the Tinyko site , registered as a Customer , Ordered any Product and the Product is shipped, then Credits gets added to the Credits section of your user account. You will receive an email notification confirming the same.

Go to My Accounts page and click on Credits.

Your Tinyko Credits displays the remaining credits. Any unused Tinyko.com balance will remain associated with your Tinyko.com account.

The Referral Credits earned will be auto-applied at 25% of the Product Value of your next order at checkout page. You may choose not to auto-apply for the order.

The Referral Credits may not be used for Taxes and Shipping prices.

The Referral Credits cannot be combined with other offers on the site for an order.

The Referral Credits can be stored upto 6 months at a maximum limit of 5000 credits and should be utilized before expiry.

The Referral Credits may not be transferred or exchanged for cash.

The Referral Credits can be used on All Products except Prints.

The Referral Credits may not be earned by creating multiple Tinyko user accounts.

The Referral Credits in separate user accounts may not be combined into one user account.

If for any reason there is a discrepancy regarding your balance of Referral Credits, please contact us.

Tinyko may require you to submit additional information in order to make a determination regarding your balance. All decisions regarding your balance will be final and at Tinyko’s sole discretion.

Referral Link should only be used for personal and non-commercial purposes and only shared with personal friends, connections that will appreciate receiving these Referral Invitations .

Referral Link should not be published or distributed where there is no reasonable basis for believing that all or most of the recipients are personal friends ( For Eg: Coupon Websites, etc ).

Referred Friends will get signup offer benefits.

The referred customer who registered the new account must be new (and not a returning or existing customer). We will determine at our sole discretion whether the customer is new to Tinyko.

The referred customer must not cancel the order prior to shipment and the order must not be returned or refunded.

If a person gets links from many Tinyko customers, he will be able to use only one link. Tinyko gives credits to the Customer whose link is used.

If any provision in these terms are held to be invalid, void, or unenforceable, such provision (or the part of it that is making it invalid, void or unenforceable) will be struck and not affect the validity of and enforceability of the remaining provisions.

Tinyko may suspend or terminate the Referral Program or a user’s ability to participate in the Referral Program at any time for any reason.

Tinyko reserves the right to suspend accounts or remove Travel Credits if we notice any activity that we believe is abusive, fraudulent, or in violation of the Tinyko Terms and conditions of Service. Tinyko reserve the right to review and investigate all referral activities and to suspend accounts or modify referrals at our sole discretion as deemed fair and appropriate.

The number of Credit Points for each Referred Friend , the usage percentage for Product Order, the maximum limit and the Validity can change from time to time. If there is a change then the terms applied will be same as at the time of generating the Referral link.

We can update these terms at any time without prior notice. If we modify these terms, we will post the modification on the Tinyko.com Referral Page, which are effective upon posting. Continued participation in the Referral Program after any modification shall constitute consent to such modification.